Register a Medical Store (Pharmacy) in Pakistan

Register a Medical Store (Pharmacy) in Pakistan –

Business Ideas

میڈیکل سٹور یا میڈیکل فارمیسی نہ صرف پاکستان بلکہ بیرون ملک بھی کاروبار کی اہم لائن ہے۔ کوویڈ 19 کے بحرانوں کے درمیان ، پاکستان میں ، زیادہ سے زیادہ لوگ میڈیکل سٹور اور فارمیسیاں قائم کر رہے ہیں۔ ادویات کی دوسری صورت میں پاکستان میں کبھی نہ ختم ہونے والی مانگ ہے جس کی وجہ سے کاروبار کی یہ لائن پاکستان میں کبھی ختم ہونے کی صلاحیت نہیں رکھتی۔ سال 2017 میں اہم قانونی اصلاحات پنجاب میں ہوئیں جن میں نہ صرف غیر معیاری ادویات کی تعریف متعارف کرائی گئی بلکہ جعلی ، ملاوٹ شدہ اور غیر معیاری ادویات کی بڑھتی ہوئی لعنت سے نمٹنے کے لیے بعض جرائم اور بھاری جرمانے بھی شامل کیے گئے۔

 

پاکستان میں میڈیکل سٹور یا فارمیسی کے لیے لائسنس کی ضروریات

Register a Medical Store (Pharmacy) in Pakistan

پاکستان میں فارمیسی یا میڈیکل سٹور قائم کرنے کے لیے سیکرٹری ڈسٹرکٹ ہیلتھ اتھارٹی سے لائسنس کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ لائسنس احاطے کا معائنہ کرنے اور اس کے نتیجے میں معائنہ رپورٹ جاری کرنے تک نہیں دیا جاتا جس کے بعد لائسنسنگ اتھارٹی فارمیسی یا میڈیکل سٹور کا لائسنس جاری کرے گی۔ فارمیسی یا میڈیکل سٹور کے درمیان فرق یہ ہے کہ فارمیسی کے مقصد کے لیے فارماسسٹ کا ہونا ضروری ہے جو کچھ ادویات کی فروخت کی نگرانی کے لیے احاطے میں موجود ہو جو کہ بغیر کسی نسخے کے کسی بھی شخص کو ذخیرہ کرنے اور فروخت کرنے سے منع ہے۔ اس طرح میڈیکل سٹور ایسی ادویات کو صرف برقرار رکھ سکتا ہے ، اسٹاک کر سکتا ہے اور بیچ سکتا ہے جسے نسخے کی ضرورت نہیں ہے۔

 

فارمیسی یا میڈیکل سٹور کے لیے لائسنس جیسا کہ معاملہ ہو ، لائسنسنگ اتھارٹی کی جانب سے جاری کیا جائے گا جو کہ دوسروں کے درمیان درج ذیل ہے:

  • احاطے میں ریفریجریٹر کی سہولت اور ادویات کے ذخیرہ کے لیے مناسب اور مناسب سہولت ہونی چاہیے۔ براہ راست سورج کی روشنی ، دھول یا گندگی سے ادویات کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے اقدامات کریں۔
  • احاطے کو نہ صرف صاف ستھرا ہونا چاہیے بلکہ ادویات کو حفظان صحت کی حالت میں رکھنا چاہیے۔
  • فارمیسی کو لازمی طور پر منشیات کے قوانین اور قواعد میں دی گئی ضروریات کو پورا کرنا چاہیے۔
  • فارمیسی یا میڈیکل سٹور کے احاطہ شدہ علاقے کے حوالے سے ضرورت پوری ہونی چاہیے۔ تاہم ، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ فارمیسی اور میڈیکل سٹور کے احاطے کا احاطہ شدہ علاقہ قانون کے مطابق مختلف ہے۔

 

رجسٹریشن کے لیے درخواست دینے والے کو لازمی طور پر فارمیسی ایکٹ 1976 کے سیکشن 25 کے مطابق قابلیت کے معیار کو پورا کرنا چاہیے۔ ایک اہم شرط یہ ہے کہ ہر فارمیسی میں فارماسسٹ موجود ہونا چاہیے جو ادویات کی فروخت کی نگرانی کرے۔

پاکستان میں فارمیسی لائسنس کے لیے درخواست اور فیس
کوئی شخص ڈرائیونگ رولز 1976 کے تحت لائسنس دینے یا تجدید کے لیے لائسنسنگ اتھارٹی کو درخواست دے سکتا ہے۔

 

فارمیسی کے لائسنس کے لیے 3000 روپے اور میڈیکل سٹور کے لائسنس کے لیے 2000 روپے۔
فارمیسی کے لائسنس کی تجدید کے لیے 2000 اور میڈیکل سٹور کے لائسنس کی تجدید کے لیے 1000 روپے۔
لائسنسنگ اتھارٹی ایکٹ اور قواعد میں بیان کردہ شرائط کے تحت لائسنس جاری یا تجدید کرے گی۔

 

اگر آپ ایک سے زیادہ جگہوں پر ادویات بیچنا ، ذخیرہ کرنا ، فروخت کرنا یا تقسیم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ہر جگہ کے حوالے سے علیحدہ لائسنس کے لیے درخواست دینی ہوگی۔ تاہم ، اگر اسٹوریج کی شرائط پوری ہونے پر صرف گودام میں ادویات کو ذخیرہ کرنے کے لیے رکھا جاتا ہے ، آپ کو قانون کے تحت گودام کو الگ سے رجسٹر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

Thats all about how to Register a Medical Store (Pharmacy) in Pakistan,

Also, visit.