NZ's Grant Bradburn resigns as Pakistan's high-performance coaching head

NZ’s Grant Bradburn resigns as Pakistan’s high-performance coaching head

Sports

جمعہ کو اعلان کیا گیا کہ نیوزی لینڈ کے سابق کرکٹر گرانٹ بریڈ برن نے پاکستان کرکٹ کے اعلیٰ کارکردگی کوچنگ کے سربراہ کے عہدے سے سبکدوش ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی سی بی کے ساتھ اپنے تین سالوں کے دوران ، بریڈ برن نے کوچنگ کی ذمہ داریاں سنبھالنے سے قبل ستمبر 2018 سے جون 2020 تک قومی کرکٹ ٹیم کے فیلڈنگ کوچ کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

پاکستان کی خدمت کرنا ، چیلنج اور سپورٹ فراہم کرنا ، کھلاڑیوں ، کوچوں اور ٹیموں کو آگے بڑھانا ایک اعزاز اور اعزاز رہا ہے۔ میں پی سی بی کو ان شاندار مواقع اور تجربات کے لیے شکر گزار چھوڑوں گا جو میں نے حاصل کیے ہیں۔

بریڈ برن نے کہا کہ وہ پاکستان میں اپنے وقت کے دوران لوگوں کو ہمیشہ محفوظ اور خوش آمدید محسوس کرتے تھے۔

“ایک غیر ملکی کی حیثیت سے ، میں نے اپنے موجودہ اور سابقہ ​​پی سی بی ساتھیوں ، کھلاڑیوں ، آفیشلز اور پاکستانی عوام کی طرف سے خوش آمدید اور قابل قدر محسوس کیا۔ میں نے ہمیشہ یہاں محفوظ محسوس کیا ہے ، اس شاندار ملک کی سیر کرنا پسند کیا اور زندگی بھر کے بہت سے دوست بنائے۔ “

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ان کے خاندان نے انہیں پاکستان کرکٹ کی خدمت کی اجازت دینے میں “بہت قربانیاں” دیں۔

سابق کرکٹر نے کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ وہ خاندان کو ترجیح دیں اور اگلے کوچنگ چیلنج کی طرف بڑھیں۔

پی سی بی کے اعلیٰ کارکردگی کے ڈائریکٹر ندیم خان نے کوچ کی خدمات کو سراہتے ہوئے کہا کہ “گرانٹ نے پاکستان کرکٹ کی لگن اور لگن کے ساتھ خدمت کی۔ وہ ہمیشہ توانائی اور خیالات سے بھرا رہتا تھا ، جس میں سے ایک نے نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر کی تنظیم نو کے بعد اسے لاگو کیا۔ “

خان نے بریڈ برن کو ان کی مستقبل کی کوششوں کے لیے نیک خواہشات بھی پیش کیں۔

 

NZ’s Grant Bradburn resigns as Pakistan’s high-performance coaching head